Zoeken in deze blog

zaterdag 2 mei 2015

First blogpost


hoi iedereen! ik ben Martine en ik ben nu 14 jaar oud. op de foto zie je mij met mijn hond Bas, hij is echt een schatje. Dit is mijn eerste blogpost op mijn nieuwe blog. ik ben begonnen met deze blog omdat ik schrijven erg leuk vind en omdat ik iets te doen wilde te hebben in mijn vrije tijd.

"een blog beginnen, dat is toch niet zo moeilijk?" dacht ik. maar toen moest het moeilijkste nog komen: waarover ga ik een blog schrijven? ik kon maar geen onderwerp verzinnen waar ik veel over kon bedenken om te schrijven. toen heb ik dus maar besloten om een blog te doen over van alles en nog een beetje meer.

zoals de naam van de blog al zegt zal op deze blog echt van alles aan bod komen, van de dingen die ik nog wil doen voor ik dood ga, tot de beste ingrediënten om een baaldag te trotseren. ook zal deze blog voor mij een beetje dienen als een dagboek, jullie zullen dus ook wel dingen lezen over mijn dagelijkse leven.

als iemand vragen aan mij over wat dan ook heeft, of misschien zelfs een voorstel heeft waarover ik een blog zou kunnen schrijven, hoor ik het graag! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten