Zoeken in deze blog

zondag 28 juni 2015

Mijn favoriete quotes

In deze blogpost ga ik een paar van mijn favoriete quotes noemen die het leven voor mij net wat leuker maken.

"If you're not happy, make a change"
Als je niet blij bent, verander het. Door die verandering kan je net wel blij worden en als je blij bent is het leven veel leuker!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid." Iedereen is geniaal. Maar als je een vis beoordeeld op zijn vermogen om in een boom te klimmen, zal hij zijn hele leven denken dat hij dom is. Iedereen is dus op zijn eigen manier slim en je moet niet alleen naar de zwakke punten van iemand kijken en dan zeggen dat diegene dom is. Je moet ook vooral naar de sterke punten van iemand kijken.

"Enjoy these moments now because they don't last forever" geniet nu van deze momenten want ze duren niet eeuwig. Je moet vooral nu van het leven genieten omdat je nu leuke momenten hebt, je weet namelijk niet of je ooit nog zulke leuke momenten zult beleven

Wat is jullie favoriete quote? Laat het me weten, ik ben heel erg benieuwd!

Ik wil in een van de volgende Posts vragen van lezers gaan beantwoorden, dus wat willen jullie weten? De vragen mogen echt alles zijn! Laat jouw vraag weten in een reactie en ik beantwoord hem in die post!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten