Zoeken in deze blog

woensdag 17 juni 2015

verveling? ga het met deze tips tegen!

natuurlijk hebben we allemaal wel eens een dagje dat we denken: "nou, ik verveel me maar ik weet niks leuks om te doen." daarom schrijf ik deze blogpost (ik verveelde me zelf ook :P). ik ga jullie nu een paar tips geven in de hoop jullie te kunnen helpen tegen nog zo'n verveling bui. De beste tips die ik heb zal ik even voor jullie opschrijven;
1 lees een boek of kijk een film, kruip lekker op de bank en lees een goed boek of kijk een film die je heel leuk vind. Als je dit aan het doen bent denk je niet meer aan je verveling en heb je er geen last meer van!
2. spreek af met je vriendinnen, jij hebt even geen goede ideeën maar zij misschien wel! misschien komen zij wel met een super leuk idee om samen te gaan doen en dan verveel jij je ook niet meer!
3. Zoek je kleding eens goed uit, je hebt vast nog wel kleding die nog gewoon goed is maar die je nooit meer draagt. Dit soort kleding kun je dan aan een iemand anders of aan het Leger des Heils geven ofzo.
4. Begin een blog, kies een leuk onderwerp (je leukste hobby ofzo), en schrijf elke dag een berichtje!
5. Koop een mooi schrift (stevig en niet te dun) en maak er je (vakantie) dagboek van! Schrijf alles op wat je doet en schrijf elke dag een stukje, plak er ook dingen in zoals snoeppapiertjes, tekeningen, veertjes en gedroogde bloemen.

Hebben jullie zelf ook nog een goeie tip? Laat het me weten in een reactie en ik zet hem erbij!

In een van de volgende Posts ga ik vragen beantwoorden van lezers, dus wat zouden jullie willen weten en op welke vragen willen jullie antwoord??

1 opmerking:

  1. Haha het heeft echt geholpen! Super leuke blog, ga zo door!

    Zou je ook een kijkje willen nemen op mijn blog? Ik ben net begonnen en ik zou het mega waarderen!

    BeantwoordenVerwijderen